10. června 2017

RELATIONSHIP GOALS

Nedávno jsem psala článek Friendship goals.. a měl docela úspěch, tak je tu "pokračování". Snad bude mít také úspěch.



Společné cvičení

Když oba cvičíte, není nic lepšího než to zkusit společně. Ve dvou se to vždy lépe táhne a je to i romantické! Můžete vyzkoušet společné cviky.



Koupel 

Známe to všichni. Krásná romantická koupel se svíčkami, růžemi, víno, jako z filmu. Ve skutečnosti to musí bát mnohem hezčí než ve filmech. 

Zdroj: We♥it

Polibek v dešti 

Já jsem vždy chtěla zmoknout. A když je to i s vaší drahou polovičkou, je to skvělé. I jako osvěžení. 


Věc pro páry

Myslím, že většině se líbí takové ty instagramové fotečky párů, kteří mají třeba oblečení s nápisy King a Queen. Je to hezké, ale ty peníze..


Společné nákupy

Je jedno, co nakupujete, ale zažijete spoustu zábavy a aspoň víte, v čem se vašemu miláčkovi budete líbit, A naopak vy mu můžete také něco vybrat. 


Společná dovolená

Není nic krásnějšího. Pokud milujete letní dovolené, co víc si přát, než ji strávit s vaší drahou polovičkou. 


Překvapení

Ano, někteří nemají rádi překvapení, ale překvapení např. dostat vaši oblíbenou květinu nebo nějaký nečekaný dárek vás určitě potěší. 


Chtěla bych se omluvit za kratší pauzu, ale přiznám se, že jsem neměla vůbec nápady. Snad už to bude lepší, pokud mě sledujete déle, víte, že v létě vydávám nejvíce článků, protože je pro mě léto inspirující.

3 komentáře:

  1. S přítelem jsem nám koupila k výročí mikiny s nápisem The king/his Queen a na výlety je to úplně super věc :))
    Moc krásný článek :))

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavý si číst tvoje pocity z dob kdy už jsme se znali, a to docela dobře, nevim jestli se v tom mám hledat nebo ne Denisko

    OdpovědětVymazat

SOCIÁLNÍ SÍTĚ





OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY