12. února 2017

NEZADANÍ NA VALENTÝNA

Blíží se Valentýn, samé reklamy a nás nezadané to pořádně štve. Já jsem nedávno prožila velké zklamání co se týče lásky, takže ten Valentýn mi opravdu nedělá dobře. Mám tu pro vás  pár tipů, jak takového Valentýna oslavit. Spíše přežít.

Zdroj: We♥it

Nezadaná kamarádka

Pokud je vaše nejlepší kamarádka taky nezadaná, tak nejlepší způsob je, trávit Valentýn společně. Objednejte si pizzu, nějaké to pití a užívejte si. Vykašlete se na kluky, takový večer s kamarádkou je mnohem lepší! 


Vypnout

Žádný internet. Žádná televize. Koho zajímá Valentýn? Nepotřebujeme vidět samé zamilované fotky. Pusťme si radši nějakou komedii a vypněme online svět. Dělat, že žádný Valentýn není je také jedna z možností.


Seznamte se

Pokud jste aspoň trošku odvážní, což já nejsem, tak můžete vyrazit v podstatě kamkoliv; do klubu, restaurace, kina.. seznámit se s někým. Nebylo by to hezké zrovna na Valentýna?

Hlavně nebrečte

Nedělejme z toho vědu. Přece jen jde o komerční svátek. Tak proč bychom ho měli řešit a vůbec nějak slavit? Nebrečme doma, že nás nikdo nechce. Vezměte si sklenici vína nebo klidně něčeho tvrdšího a užívejte si svobody.
Hlavně ne takto:

Ať už jste zadaní nebo ne, můžete mi napsat, jak budete trávit Valentýna vy a jaký máte na tento den názor.

2 komentáře:

  1. Já teda single jsem a že bych u toho měla z toho deprese, to v žádném případě. Pro mě to bude úterý jako každé jiné, alevychází mi nový díl The Walking Dead, sice už zítra, ale nechám si ho pěkně na úterý, dáreček pro mě ode mě. :D
    Fakynn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jedině dobře!:)
      Taky jedna z možností, tak si to užij:D
      Děkuji za komentář ♥

      Vymazat

SOCIÁLNÍ SÍTĚ





OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY